onsdag 11 februari 2009

Nattlig fotopromenad

Jag inser att det ibland kan verka som att jag håller till ute på krogen mest hela tiden. Så är det verkligen inte. Faktiskt. Helt enkelt eftersom jag inte har råd. Visst, nationerna kan ibland vara oförskämt billiga (tack och lov), men det kostar ju ändå.
Men jag tackar ju inte nej till en trevlig kväll med flickorna för det. Så när Sara sms:ade och frågade om jag ville följa med ut på Snerikes, ja klart man svarar "ja"! Underbar kväll!
Kvällen började hemma hos Sara tillsammans med några av hennes vänner. Senare begav vi oss ner till stan och till Snerikes nation, där det var fullt drag. Träffade på två studenter jag lärt känna de senaste veckorna, så allt var frid och fröjd.


På promenaden från bussen hem till mig, drabbades jag av en oemotståndlig lust att använda kameran. Träden var så vackra när de var alldeles täckta av frost! Så jag lekte paparazzo en stund, klockan 1 på natten sisådär. Jag är faktiskt ganska nöjd med resultatet (om man nu bortser från några mindre genomtänkta egobilder. Exempel finns längt ned).
Jag borde verkligen börja fotografera mer.















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar